El web de Bambú Lector ofereix els següents materials i eines als professors registrats:
El material de l'alumne
Guia de lectura Activitats per treballar l'obra amb una seqüenciació temporal: Abans de llegir, Mentre llegim, Després de llegir i Fitxa tècnica. A Secundària es combina aquest model amb un altre en què la comprensió lectora es fa al final de la lectura del llibre. |
![]() |
Mostra: |
![]() |
Mostra: |
|
Activitats multimèdia Activitats que inclouen àudios, videos, enllaços, imatges. Relacionen cada obra amb altres àrees del coneixement i formen en les noves tecnologies. |
![]() |
Mostra: |
![]() |
Mostra: |
|
Avaluacions autoavaluables Avaluacions inicials per trimestre i per curs que permeten comprovar la competència lectora dels teus alumnes. |
![]() |
![]() |
Mostra: Avaluació inicial de 2n ESO. | ||
Test de tots els llibres Test per resoldre al final de la lectura de cada llibre, que proporciona resultats dels alumnes en paràmetres de PIRLS / PISA. |
![]() |
Mostra: Test autoavaluable del llibre La reina Rodamón a la Xina (2n Primària). |
![]() |
Mostra: Test del llibre A l'altre extrem de la Terra (2n ESO). |
|
El material del professor
|
|||||
Solucionari de la Guia de lectura A més de les solucions de les activitats de la guia de lectura, el solucionari de la guia associa cada activitat amb un dels processos de comprensió lectora de PIRLS i PISA, i indica el moment en què es pot fer cadascuna de les activitats multimèdia. |
![]() |
Mostra: Primeres pàgines del solucionari de la guia del llibre Els viatges de Perseu (3r Primària). |
|||
Quadern del professor PDF amb material de suport per al professor. Conté un espai per organitzar la programació de lectures per cada grup, avaluacions inicials anàlogues a les avaluacions autoavaluables de la web, taules per al seguiment de les lectures i activitats d'animació a la lectura. |
![]() |
Mostra: Primeres pàgines del quadern del professor de Primària |
|||
Marc teòric per al desenvolupament d'un pla lector Marc teòric d'actuació en els centres (PGA, Programació General Anual del Centre) per treballar la comprensió lectora i l'expressió oral i escrita en totes les àrees del currículum. |
![]() |
Mostra: Marc teòric per al desenvolupament d'un pla lector. |
|||
Activitats d'aula, en PDF descarregable. Activitats competencials i interdisciplinars que associen efemèrides i comprensió lectora.
|
![]() |
Mostra: Activitats d'Aula. ESO. Primer trimestre. |
|||
L'espai del professor al web
|
|||||
En aquest entorn podras: • Organitzar els llibres mitjançant plans de lectura. • Donar d'alta els teus alumnes i assignar-nos activitats multimèdia, avaluacions i tests autocorregibles. • Fer el seguiment complet dels resultats dels teus alumnes, de forma individual i col·lectiva. Dins els plans de lectura que creis, automàticament hi apareixeran associades les activitats d'avaluació i multimèida de cada llibre del pla, i les d'avaluació del curs. |
![]() |
||||
No esperis més, regístra't i posa't en contacte amb el comercial de la teva zona per a validar el teu compte com a professor |